Сum sa nu castige in greutate in plus, atunci când All Inclusive

Mergând în vacanță pe sistemul „all inclusive“, cel mai important lucru – nu uita să incluzi puterea voinței și dorința de a te alimenta corect chiar fiind înconjurat de ispite.

1) Bea mai multa apa

În țările cu climat cald persoană are nevoie de aproximativ 2,5 litri de apă pe zi, mai bine – la temperatura camerei și nu rece. Într-un pahar, poți adăuga o felie de lămâie, grape-fruit si castraveți, și băutura va fi nu numai răcoritoare, dar, de asemenea si utila. De băuturile dulci și cocktail-uri este mai bine să nu abuzezi, pentru că conțin o mulțime de zahăr.
2) Ia farfurii mici

Intrând în restaurant, du-te si verifica toate mesele alegând felurile de mâncare preferate. Ia farfuriile mai mici și nu amesteca produsele alimentare în ea. Este mai bine să mergi de câteva ori: după salate, mâncare calda si desert. Dacă ceva din mâncare nu-ti place, las-o deoparte.
3) Mănâncă încet

Bucurate de fiecare mușcătură, savurând gustul – în vacanță nu ai unde sa te grăbești și mâncarea în restaurantul nu se va termina. Când mănânci fără grabă, organismul poate fi mulțumit cu mai puține alimente și nu vei suferi de greutate și de arsuri la stomac. După cină, nu pleca imediat la plajă sub soarele fierbinte sau în cameră sub instalația de aer condiționat – este mai bine să mergi sa faci o plimbare în liniște timp de o jumătate de oră.
4) Mănâncă mai multe fructe, legume și verdețuri

Tarile din sud sunt renumite pentru o mare varietate de legume și fructe. Odată ce ești în vacanță – încearcă-le pe toate, beneficiile pentru sănătate vor fi imense! Și dacă vrei dulce, mănâncă dimineața sau după câteva ore după masă principală.
5) Dormi suficient

Somnul este la fel de important pentru o figură frumoasă precum alimentația și activitatea fizică. Mulți oameni de știință sunt de acord ca lipsa de somn crește semnalele foamei din creier. Acest lucru se datorează creșterii nivelului de zahăr din sânge și proasta funcționare a sistemului nervos în dezvoltarea de hormoni importanți responsabili pentru pofta de mâncare.

6) Separa mesele
Pentru micul dejun, poți opta pentru mese bogate in calorii, dulciuri și chiar copturi, prânzul și cină, este bine sa fie mai modeste. Masa de seară este perfecta pentru carne, pește sau fructe de mare cu garnitura din legume proaspete sau fierte.

7) Odihna activa

Nu da kilogramelor in plus șanse. Înota în piscină și la mare, mergi pe jos, du-te la sala de sport, ia parte la toate programele de animație și concursuri, dansează într-o discotecă. Fii bine dispus si păstrează-ti sănătatea!)

Facebook Comments